השרה סטרוק: "לא יהיה שיקום ברצועה לפני פירוז מלא"

מהדורת הבוקר No Comments on השרה סטרוק: "לא יהיה שיקום ברצועה לפני פירוז מלא"

פירוז הרצועה | שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק לקאהן במהדורת הבוקר ב'קול חי': "המצב היום ברצועה אינו מציאותי, בכל בית מוצאים נשק ומנהרות. מבחינתי שלא יבנו שום בית, שיגורו באוהלים עד לפירוז הנשק ויכולת הטרור. זו לא ההחלטה שלי אלא זו מטרת המלחמה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, שוחחה הבוקר עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' ואמרה: "למלחמה יש מטרות נוספות: השמדת כל יכולת שלטונית של חמאס, ורצועת ביטחון שתחצוץ בין עזה לישראל בתוך שטח הרצועה. אלו הן חלק בלתי נפרד ממטרות המלחמה ולמענן נלחמו ונפלו הלוחמים שלנו. המטרות הוגדרו כאשר שרי המחנה הממלכתי ישבו בתוך הממשלה, קראתי לחברי הקבינט המורחב להקפיד על עמידה במטרות המלחמה. בארה"ב מדברים כבר על שיקום הרצועה ואני רוצה להבהיר – לא תהיה שום שיקום של הרצועה לפני פירוז כולה מנשק".

לדבריה: "המצב שקיים היום הוא לא מציאותי. בכל בית מוצאים נשק ומנהרות, אנחנו חייבים לשלול את המצב הזה. מבחינתי שלא יבנו שום בית, שיגורו באוהלים עד לפירוז הנשק ויכולת הטרור. זה לא ההחלטה שלי אלא זו מטרת המלחמה. להבנתי אין שום משא ומתן, כלל השיקולים הם מבצעיים בלבד. בעזה יש כמיליון פליטים, ללא בית והמצב הזה יהיה חייב להימשך עד החזרת החטופים ומיטוט החמאס".

על רונן צור: "כבר בעסקת שליט הוא יישר קו עם החמאס, הוא לא יכול לעמוד בראש המטה וזו טרגדיה עבור המשפחות הכאובות".

עוד סיפרה השרה סטרוק: "הקציתי הרבה כסף לחוסן הקהילתי של היישובים שנפגעו בגבולות הצפון והדרום, למרבה הצער היה לי מאבק קשה עם הייעוץ המשפטי שגילו חוסר הבנה מובהק".

האזינו



0 תגובות